فضائل حضرت زهرا (س)

سلام و پیام حضرت فاطمه(س) به تمامی فرزندانشان تا روز قیامت
توضیحات

#حضرت_زهرا_سلام_الله_علیها

#سلام_و_پیام_فاطمه_س__به_فرزندان_تا_قیامت

  سلام و پیام حضرت فاطمه(س) به تمامی فرزندانشان تا روز قیامت

(حضرت هم سلام و هم پیامشان که بیزاری از کسانی است که حق امام علی (ع) را ضایع نمودند، با درخواست دفن شبانه و خبر نکردن کسانی که به ایشان ظلم کرده اند و مخفی نمودن قبر خود، به همه تا روز قیامت رساندند). 

حضرت فاطمه زهرا(س) در انتهای وصیتی که میکنند برتمامی فرزندانشان تا روزقیامت سلام فرستاده اند و مشمول عنایت خاص خود قرار داده اند. آن وصیت این است: "بنام خداوند بخشنده و مهربان. این وصیتی است که فاطمه دختر پیامبرخدا به آن وصیت نموده در حالیکه شهادت میدهد که جز خدای یگانه خدایی نیست و محمد(ص) بنده و پیامبر اوست و شهادت می دهد که بهشت و دوزخ حق و صادق است و قیامت هر آینه خواهد آمد و بدون هیچ شکی فرا خواهد رسید و شهادت میدهد که خداوند مردگان را از قبر بر می انگیزد. ای علی(ع)! مرا حنوط کن و غسل و کفن نما و تنها بر من نماز بخوان و مرا در شب دفن کن و کسی را خبر مکن و تورا به خدا می سپارم، و به فرزندانم تا روز قیامت سلام مرا برسان".

برگرفته از: کلیات صحیفه فاطمیه(رفیع الدین رفیعی)

فایل های پیوست

موارد مشابه
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.